marți, 18 octombrie 2011

Un strigat!

 " E dulce trairea in necunostinta. E placut sa nu vezi si sa nu iei aminte la suferintele celor care , ani de-a randul, se mint ca sunt cineva.Se mint ca faptele lor bune sunt indestulatoare pentru a primi acordul de la Tatal de a trai in voia mintii lor pacatose. 
 Duminica de duminica , imbracati in cele mai  bune haine pe care si le pot cumpara , intra in biserica, unde se lasa coplesiti de fantasme si trairi vinovate, rodul mintii lor pervertite de dorinte ascunse si salbatice.Oameni ce poarta numele de copii ai lui Dumnezeu, scris pe un biletel pe care il afiseaza in fiecare duminica, dupa care il impaturesc frumos si il pun in buzunar. E prea greu de purtat zi de zi! Tineri crestini indobitociti de o cultura pacatoasa, care copiaza modele virtuale cu muschi si silicoane! Tineri ce nu doresc altceva decat bucurie si satisfactie fizica de moment! Tineri ce tanjesc dupa ceva si incearca toate variantele! Tineri care  nu stiu ca se poate trai si altfel pentru ca nu le spune nimeni!
 Cat despre mine, mana Lui care mi-a acoperit goliciunea mi-a dat la o parte valul gros de pe ochi. Am inceput sa vad! Proclam ce este El in mine acum!Proclam puterea Lui ce imi modeleaza caracterul si care depaseste orice capacitate a mea de a intelege. Strig cu toate fibrele pulmonare ca exista scapare. Exista iertare si acceptare la un nivel pe care nicio persoana cu o inima de carne nu ti-o poate oferi. Imi iubesc Tatal Ceresc care m-a luat in brate si m-a sarutat fierbinte . Ma plec si aduc ca multumire existenta mea pe care tot de la El am primit-o in dar.
 Slava Lui!"
 

5 comentarii:

  1. Buna , Adelina !
    Este o binefacere teribila de care te poti bucura daca simti acest lucru . Daca poti sa te bucuri din plin de viata , daca ai o sanatate deplina , daca cei dragi tie sunt bine si-ii simti alaturi , aceasta poate fi o fericire . Cea de care ai nevoie pentru a merge mereu mai departe . Eu ti-o doresc din suflet !

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! Ce cuvinte minunate ai spus! Multumesc, multumesc din suflet pentru ele si iti doresc, la randul meu, sa ai o viata plina de Dumnezeu!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tragedia secolului nostru nu este aceea ca ducem lipsa de crestini, pentru ca avem destui. Tragedia e ca prea putini dintre ei(noi)traiesc o viata dupa standardele lui Dumnezeu. Multi sunt conformati (unei religii), nu transformati.
    Insa tot ce imi doresc acum e ca Dumnezeu sa lucreze in mine, in inima mea, apoi sunt convinsi ca vor fi aprinsi si altii.

    RăspundețiȘtergere
  4. da, ai dreptate e greu sa porti acel biletel in fiecare zi, cateodata obosesti sa il porti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Toata viata noastra este o continuua invatare;invatam sa respiram,sa sugem la sanul mamei,sa mergem,sa vorbim,citim,sa ne bucuram....dar mai ales sa credem in Dumnezeu si sa-l iubim,cum>??? fiecare cum crede mai bine!? ca ii este sau va fi bine!? O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere