joi, 13 octombrie 2011

Toamna din mine!

  Cand oamenii spun toamna, primele lucruri care le vin in minte sunt ploile, frigul si vantul...dar, privind dincolo de toate aceste lucruri evidente, cand eu spun toamna, ma gandesc la pace, dragoste si...la Tine.
  Toamna....un amestec dezordonat de viata , speranta si visare...Un anotimp mereu colorat, mereu diferit...Nu ma satur de ea!! O traiesc, o simt pe fiecare zi mai intens! Ma pierd in toamna, printre frunze, ploaie si Cer...Te simt  mai adanc, aproape de mine si de inima-mi flamanda dupa fericire...Visez.. si nu vreau sa ma trezesc din acest pur si dulce vis plin de Tine! 

  Iubesc toamna! O iubesc datorita neasamuitei frumuseti si linistii neintelese...

3 comentarii:

  1. eu iubesc fiecare anotimp
    La toamna e frumos sa vezi frunzele..colorate in mii de culori, si sa simti un pic din magia frigului...
    Iarna e frumos sa vezi fulgii cum aterzieaza pe geam si se topesc incet...
    Primavara imi da senzatia de reinviere...
    Iar vara imi place mai mult pt ca am libertate:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Da..si mie imi plac toate anotimpurle, dar in toamna ma regasesc cel mai mult:)

    RăspundețiȘtergere
  3. E toamna in declin
    Lumini putin' raman
    Murim si noi putin
    In orice stoc de fan...

    Sa ma mai lasi
    Sa mai raman
    Ca un cosas
    In niste fan...
    Versuri Adrian Paunescu

    RăspundețiȘtergere