vineri, 5 august 2011

Relatari.

 Zambete interminabile, bucurie incontrolabila si numeroase glume au umplut aceste zile.Distractia nu a lipsit si nici buna dispozitie! Fiecare moment trait a avut ceva special, ceva unic..Daca mi-au ramas amintiri? Pf..o gramada! Si ce amintiri..A fost o saptamana plina cu rele si cu bune, dar nu era o saptamana reusita daca nu aveam si persoanele dragi alaturi de mine...Ne-am plimbat, am ras in hohote,..ce mai...am avut parte de toate lucrurile care ne fac viata mai frumoasa, care ne ajuta sa mergem mai departe, sa fim mai optimisti!
  Tragand acum concluziile, observ ca  El chiar face orice lucru frumos la timpul lui, am vazut si am gustat bucatica cu bucatica din aceste lucruri frumoase , extraordinare ! Acum astept sa vad ce mi-a mai pregatit Tatal meu, dar, oricum, cred, cu siguranta, ca sunt lucruri ce imi intrec imaginatia!

2 comentarii:

  1. Bravo! Ma bucur ca te-ai distrat! Continua sa zambesti! Am auzit ca prelungeste viata xD si ramai cu El in El !
    Fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  2. "dar nu era o saptamana reusita daca nu aveam si persoanele dragi alaturi de mine..." Momentele frumoase sunt cu adevarat frumoase doar daca ai cu cine sa le imparti. Altfel, bucuria de unul singur nu mai e bucurie.

    RăspundețiȘtergere