sâmbătă, 7 mai 2011

Ciresarii-Campulung Muscel

 Ma bucur enorm de mult ca am putut  lua parte la o asemenea  seara exceptionala din toate punctele de vedere, o seara in care m-am simtit mult mai apropae de Cer, de El si  mai aproape de dragostea Lui perfecta.
 Numarul mare de oameni prezenti si atmosfera magnifica m-au facut sa ma gandesc la Cer, la cum va fi atunci cand vom fi adunati toti, acolo sus, alaturi de Dumnezeul nostru minunat....un vis pur care, intr-o zi, va deveni real.O, cata dragoste de Cer mi-a pus Domnul meu in inima, cat de binecuvantata sunt sa am un asemenea Creator, un asemenea Tata!
 Inca un Azi pe care nu l-am pierdut si l-am trait la maxim cu El. Simt o fericire continua in inima, o fericire cereasca si sunt recunoscatoare pentru ca mi s-a dat aceasta sansa de a-I asculta Cuvantul Sau Sfant, mi s-a dat sansa sa Ii multumesc pentru tot...din inima...
 As incheia spunand ca Astazi am putut simti cum pentru doua ore binecuvante Cerul a fost pe pamant, L-am simtit aproape, mult mai aproape decat ma asteptam, pe El, pe Domnul inimii mele ...am trait o zi care imi va ramane intiparita nu numai in minte, ci si in inima...pentru totdeauna!

6 comentarii: