miercuri, 2 martie 2011

Ti s-a mai dat o zi..Ce faci cu ea?

  Ieri, Azi, Maine-trei coordonate intre care ti s-a dat sa-ti traiesti viata aici, pe pamant.Ieri s-a dus, Maine poate va veni..Mai ramane un Azi suspendat intr un Ieri al amintirilor si un Maine al viselor. Mai ramane inca un Azi care ti s-a dat de trait..Ce vei face cu el?
 Totul se schima cu o viteza aiuritoare,..iar nimeni in jurul tau nu mai are rabdare.Si, in iuresul acestor schimbari rapide, privesti mai mult sau mai putin temator sau mai mult sau mai putin linistit spre viitor.Incet-incet, incepi sa evadezi din Azi si sa te ascunzi intr-un Maine imaginar, al viselor tale, si parca toata viata ta ti-o muti in viitor..uitand ca ti s-a mai dat o zi-o zi de Azi pe care s-o traiesti.
  Si traiesti, alaturi de toti ceilalti, aceleasi temeri sau, dimpotriva, aceleasi sperante cu privire la Maine.Si uiti ca tu ai un drum unic al tau, vegheat de Dumnezeu care doreste sa traiesti ziua de Azi pe care El ti-a dat-o s-o traiesti.
   Iesi din cursa de a trai in amintirile unui Ieri care a trecut, sau in planurile si in visele unui Maine care poate nu va mai veni pentru tine.Adu-ti aminte sa traiesti in Azi!
  
....Ti s-a mai dat o zi..Ce faci cu ea?

8 comentarii:

  1. 'Când ne aflăm în faţa marilor comori, nu le vedem niciodată. Şi stii de ce? Pentru că oamenii nu cred în comori.'
    Azi-comoara cea mai mare a tutoror

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru cuvintele acestea! Aveam nevoie sa citesc si sa vad din nou subiectul de la care am plecat in transformarea mea: Ieri nu mai exista, Maine inca nu a venit, asa ca de ce sa pierzi ziua de Azi cand ea e tot ceea ce exista!

    Multumesc, din nou!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar nu ai pentru ce..eu ma bucur nespus de mult ca am putut fi de ajutor:)
    Si eu citesc aceasta postare cam..in fiecare zi ca sa nu uit ca Astazi este cea mai importanta zi de trait.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place descrierea ta..despre tine.

    Omule, cine esti? Am nevoie sa te cunosc pentru a creste impreuna cu tine.

    silviulik_lotd

    RăspundețiȘtergere
  5. ohhh.....Adelina,ai plecat dintre noi....dar totusi a ramas ceva in urma ta...ceva ce poate pe unii ii va trezi la adevarata viata.....Stiu ca nu poti vedea acest comentariu,dar totusi cine il va vedea sa ia aminte la ziua pe care o traieste pentru ca nu stie care este ultima!

    RăspundețiȘtergere
  6. Îi sunt foarte recunoscător Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat-o pe Dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține un loc de muncă bun. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am mai văzut un astfel de miracol în toată viața mea.
    Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe băiatul meu de 5 ani timp de peste 9 luni,
    Am fost atât de traumatizată și frustrată, din cauza dragostei pe care o am pentru soțul meu, am căutat ajutor din diferite locuri pentru a-l aduce înapoi la mine, dar nu a fost nicio diferență. Până când mama mi-a făcut cunoștință cu (DR DAWN), acest doctor mi-a promis că soțul meu se va întoarce la mine în 48 de ore după ce i-am explicat totul și, spre cea mai mare surpriză, soțul meu m-a sunat după 48 de ore și mă implora să iert. el că nu mă va mai părăsi niciodată, toate mulțumesc Dr. DAWN pentru că de peste 3 ani sunt fericită cu soțul meu și mă tratează ca pe o regină,
    Contactați DR DAWN, dacă aveți orice fel de problemă.

    *Pentru a-ți readuce iubitul.
    *A IMPACA
    *Pentru a ramane insarcinata
    *PENTRU A VINDECA CANCERUL
    *A SE răzbuna
    *PENTRU A PROMOVĂ AFACEREA
    *PENTRU A VOI ÎNAPOI BANI/PROPRIETATE
    *PENTRU A VINDECA HIV/SIDA SAU ALTĂ BOLĂ.
    Contactați-l: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere